علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 90
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 554
بازدید کل : 179995
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


برگزاری همایش پایان فصل انجمن دارت کشور

برگزاری همایش پایان فصل انجمن دارت کشور

     انجمن دارت کشور روز شنبه اول خرداد ماه سالجاری جشن پایان فصل ( 92-1391 ) خود را با اهداء جایزه به نفرات برتر و تقدیر از خانواده محترم مرحوم رضا انصاری دبیر سابق انجمن دارت برگزار کرد.

     به گزارش روابط عمومی در این مراسم پس از تلاوت قرآن مجید توسط  قاری بین المللی و نواختن سرود ملی ایران، جناب آقای احمد اسدزاده رییس انجمن دارت کشور با گرامی داشت یاد و خاطره رضا انصاری و تشکر از خانواده ی ایشان بر اخلاق و رفتار حرفه ای تاکید کرد گفت: تنها چیزی که در طول دوران زندگی به خصوص ورزشی باقی خواهد ماند اخلاق خوب و رفتار حسنه است و رضا نمونه بارز یک انسان با اخلاق بود که همیشه در تمامی میادین نیز ضمن تاکید بر اخلاق خود او نیز یکی از با اخلاق ترین ورزشکاران در عرصه دارت کشور بود که به حق زحمات فراوانی نیز برای ارتقای این رشته در طول خدمتش کشید.

     وی در خصوص اعزام تیم ملی به مسابقات برون مرزی گفت: علت اعزام نشدن تیم در سال های آتی بیشتر به مسایل سیاسی برمی گردد و این تنها مربوط به دارت نمیشود بلکه رشته های دیگری مانند بسکتبال،کشتی و .. نیز با نامهربانی های کشورهای مقصد و عدم صدور روادید دست به گریبان بوده اند اما امیدواریم با کمک وزارت ورزش بتوانیم  تیم ملی دارت جمهوری اسلامی ایران را به مسابقات جهانی اعزام کنیم.
مهدی شایسته دبیر انجمن دارت کشور نیز یکی از سخنرانان این مراسم به بیان موفقیت ها و مشکلات فصل92 -91 و تحلیل و برنامه های سال 92 پرداخت و از خانواده بزرگ دارت کشور خواست فصل 93-92 را با همدلی  و اتحاد آغاز کنند.شایسته به خبرنگار ما گفت: هر ساله پس از اختتامیه تمامی مسابقات،  جشن پایانی با اجرای برنامه های متنوع برگزار می شود.وی گفت: با لطف پروردگار برنامه ها امسال نیز با توجه به کمبودها و تنگناها از کیفیت و کمیت خوبی برخوردار بود و این امر حاصل تلاش چندین ماه فعالیت دوستان من در انجمن و خانه دارت شهید کشوری است.

دبیر انجمن در پایان از تمامی هیات های استانی مربیان ، داوران ، بازیکنان و ... که در طول این یکسال زحمات فراوانی برای ارتقای دارت کشور کشیده اند، تشکر کرد.

 

 

     گفتنی در ابتدای این مراسم اسلایدی از رضای عزیز پخش شد که تمام حضار را تحت تاثیر قرارداد و پس از آن نیز حمید مومنی بازیکن با اخلاق دارت و یکی از دوستان رضا با حزن و اندوه فراوان و به سختی چند کلمه ی از معرفت ،ادب و شخصیت انصاری گفت. در پایان نیز با هدیه ای از خانواده مرحوم تجلیل به عمل آمد. در ضمن در این مراسم خانواده انصاری جامی (که تصویر رضا بر آن نقش بسته بود ) به انجمن دارت کشور تقدیم کردند و از این پس قرار شد هرساله جامی در ماه رمضان به نام جام شادروان رضا انصاری برگزار شود.روح شاد و یادش گرامی باد.

     در ادامه نیز لوح های تقدیر مربوط به فصل 92-91 به شرح ذیل به برترین ها اهداء شد:

سه بازیکن اخلاق زن مربوط به فصل 92-91 به ترتیب حروف الفبا

1-   خانم نسیم امینی پارسا از استان خراسان رضوی

2-   خانم مریم داوودی از استان قم

3-   خانم پروانه محتشم از استان البرز

سه بازیکن اخلاق مرد مربوط به فصل 92-91 به ترتیب حروف الفبا

1-   آقای جواد دانشور از استان یزد

2-   آقای منصور محجلین از استان فارس

3-   آقای مازیار موسوی از استان تهران

سه بازیکن زن برتر فصل 92-91 به ترتیب حروف الفبا

1-   خانم ساجده احمدی ازاستان گلستان

2-   خانم سونیا جرجانی از استان گلستان

3-   خانم زهرا شهرام نیا از استان گیلان

سه بازیکن مرد برتر فصل 92-91 به ترتیب حروف الفبا

1-   آقای شاهین حسینی از استان فارس

2-   آقای احمد کریمی راد از استان اصفهان

3-   آقای محمد مهدی دهقان از استان خراسان رضوی

برترین کمیته دارت استان ها به ترتیب حروف الفبا

1-   استان البرز با مسئولیت آقای بهنام نوری

2-   استان خراسان رضوی با مسئولیت آقای مسعود قاسمی

3-   استان مرکزی با مسئولیت آقای سعید غلامی فر

و ارائه لوح سپاس به آقای احمد کریمی راد از استان اصفهان بابت اتمام یک لگ بازی 501 در لیگ انفرادی فصل 92-91 با تعداد 11 دارت

پس از ارائه لوح های سپاس , از سه مدیر وبلاگ برتر به ترتیب حروف الفبا آقایان محمد علی روشن بین , احمد رضا مداح و عباس نصر اصفهانی با اهداء جوایز نقدی به میزان 3.000.000 ریال از طرف انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران بابت ترویج و گسترش دارت از طریق رسانه اینترنت و وبلاگ شخصی تقدیر و تشکر گردید .

در ادامه برنامه , از قهرمانان لیگ انفرادی کشور در سه رده لیگ برتر و دسته یک و زیر گروه آقایان و همچنین دو رده لیگ دسته یک و زیرگروه بانوان با اهداء جوایز نقدی جمعاً به میزان 105.500.000 ریال و ارائه مدال ها و حکم های قهرمانی تجلیل به عمل آمد .

پس از آن از سه تیم برتر لیگ تیمی فصل 92-91 با اهداء مدال و حکم و کاپ نیز تقدیر صورت گرفت .

 

منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com